22 juni 2008

Sommerferie

Ja, nå står sommerfeiren for tur, selv om det kanskje ikke virker sånn.. Jeg har i hvertfall ikke fått noe sommerfølelse enda. Det er noe som mangler, og i dette tilfellet er nok det været.. Jeg har også hatt på feelingen at det vil ta sin tid før solen kommer, og dette ble bekreftet da jeg gikk inn på yr.no og tv2-været. Det var nesten bare grått å se.. Men det var noe jeg trodde skulle bli en happening også; det er en full sol på tv2-været mandag 30.06, men jeg ble raskt skuffet igjen da jeg fant ut at dette bare er fra 05.00 - 11-00 og skyer deretter.. Men værmeldingene har vist feil før, og kan gjøre det igjen.. Ellers blir det nok værmessig en trist start på sommeren..
Men jeg skal for all del ikke la været ødelegge sommeren for meg.. Selv om jeg ikke skal noe spesielt i sommer, utenom å jobbe de 3 første ukene, så skal jeg nok alltids finne på noe å gjøre på :)

God sommer! :)

Ingen kommentarer: