16 juni 2008

Forsøker på nytt..

Jeg har egentlig hatt blogg en stund, men har aldri gjort noe særlig med den. Bloggen har lenge vært borte fra mine tanker, men i kveld kom tankene på bloggen tilbake. Så nå har jeg slettet tidligere innlegg for å begynne helt på nytt :D

Meg og venninnen min skal, sammen med andre elever fra Danielsen, ta 2. klasse på en skole i USA. Hillcrest Lutheran Academy. Nå nærmer det seg avreise, bare en sommerferie før vi reiser.

Min venninne kommenterte, på sin blogg, at det kunne være greit med blogg når vi er i USA, og dette er nok den største grunnen til at jeg sitter med dette nå. Blogg er en grei måte å formidle litt om mitt opphold i USA. Her kan venner, familie, bekjente og ubekjente om mine dager i USA.

1 kommentar:

Silje sa...

Jaa, nå har du skrevet ditt første innlegg! Gøy gøy! Meg og deg og resten av klassen til USA neste år<3 Vi må blogge til de her hjemme om hva som foregår der borte. Vi satser på at det blir bra saker;) Lykke til videre! haha. Love yah<3